We zijn van mening dat duurzame vooruitgang wordt gestimuleerd door mensen met de verbeeldingskracht en het doorzettingsvermogen om hun eigen toekomst en de toekomst van hun naasten te verbeteren. Wij stellen mensen en organisaties in staat om hun eigen ideeën over een betere toekomst te realiseren – hoe bescheiden of groots ook. Onze doelstelling is daarom: mensen in staat stellen om zowel privé als zakelijk steeds voorop te blijven lopen.
Op basis van deze doelstelling hebben we vier eenvoudige beloftes gedefinieerd die tezamen de Klantbelofte vormen en onderdeel zijn van onze strategie.
Duidelijk en gemakkelijk
Bankieren hoeft niet moeilijk en tijdrovend te zijn. Minder is meer. Duidelijke producten, duidelijke taal, eerlijke tarieven en eenvoudige processen. Dat bespaart tijd en geld.
Altijd, overal
We willen onze producten en diensten aanbieden waar en wanneer het voor de klant relevant is. Bankieren moet altijd en overal mogelijk zijn.
In staat stellen de beste financiële beslissingen te nemen
De beste financiële beslissingen zijn beslissingen op basis van goede informatie. Klanten willen relevante, actuele informatie binnen handbereik. Zij moeten een goed inzicht hebben in hun keuzes en in de gevolgen daarvan, nu en in de toekomst.
Steeds beter worden
Het leven draait om vooruitgang, zowel zakelijk als privé. We blijven zoeken naar nieuwe manieren om het beter te doen. Nieuwe ideeën, nieuwe producten, nieuwe oplossingen om het onze klanten makkelijker te maken. Zodat we allemaal voorop kunnen blijven lopen.